Mina Dijkstra ‘Waaier fan ’t Jaar’ 2016

2 januari 2017 13:00

Mina Dijkstra is ‘Waaier fan ’t Jaar’ geworden. Op de Nieuwjaarsreceptie werd de vrijwilliger van het jaar 2016 door de activiteitencommissie bekend gemaakt.

Mina zet zich zowel voor de voetbal- als kaatsvereniging in. Zij is bestuurslid en kantinecommissielid van de kaatsvereniging en bij de voetbalclub is Mina kantinevrijwilligster, heeft zitting in de ‘Club van 50’ en maakt deel uit van de cabaretgroep ‘de klaine Bildtse Kemedy’.

Dit is wat ze tegenwoordig doet, maar in het verleden heeft Mina nog veel meer dingen gedaan voor de voetbalclub. Zitting in de activiteitencommissie bijvoorbeeld, maar ook in het actiecomité naar aanleiding van de kantinebrand en ruim tien jaar geleden maakte Mina deel uit van de jubileumcommissie.

Dat is behoorlijk veel vrijwilligerswerk. Het is daarom ook zeer terecht dat Mina Dijkstra ‘Waaier fan ’t Jaar’ geworden is.