Drie teams op bezoek bij Cambuur

11 maart 2017 16:00

Omdat onze vereniging partner is van Cambuur mag de club één keer per jaar met een aantal teams op bezoek bij Cambuur en ook nog eens de line-up verzorgen. Vrijdag 10 maart jl. gingen de JO11-3, de JO11-4 en de MO11 op bezoek en het werd een gezellige avond.

De spelers van de JO11-3 mochten de line-up verzorgen en dat was een hele belevenis. Ze moesten wel met de spelers van Den Bosch meelopen, maar dat mocht de pret niet drukken.

De rest van de teams mocht samen met hun trainer/coaches en ouders vanuit vak 22 de wedstrijd bekijken en dat was een ervaring op zich voor iedereen. In een echt stadion kijken naar de warming up, de opkomst van de spelers, de wedstrijd en het gejoel van het publiek.

Ondanks het verlies van Cambuur was het een geslaagde avond.

Jan de Groot