Quizavond op 15 april a.s.

27 maart 2017 19:45

De activiteitencommissie organiseert traditiegetrouw de quizavond. Een avond waar strijd en sportiviteit heel goed samengaan.

Vorige keer hadden we weer een nieuwe winnaar en werd de reservebank gepasseerd door de F5.
Team HLBHN had helaas het nakijken. Dit jaar revanche of the ner..?

Eén ding staat vast: het belooft een gezellige avond te worden waar we antwoorden krijgen op vragen die wij zelf niet konden verzinnen.

Nieuw is de quizmaster: Harry Keijzer zal de avond presenteren en de activiteitencommissie zal hem daarbij assisteren.

Je kan je als team (max.6 per.) opgeven, maar ook individueel via

Datum:   zaterdag 15 april 2017
Tijd:        20.00 uur
Waar:     sportkantine 'De Waaie'
Leeftijd:  >18jaar
Kosten:   geen

Voor wie? Leden, vrijwilligers, donateurs, sponsoren, supporters. Kortom: iedereen die zich verbonden voelt met de club.

Dus geef je op en ga de uitdaging aan.