JO13-1 oefent op woensdag 5 april a.s. tegen dames -13 KNVB regio Noord

2 april 2017 17:45

St.-Anna JO13-1 oefent op woensdag 5 april a.s. tegen de dames van de KNVB onder de 13 van regio Noord.

Deze wedstrijd is speciaal voor Anouk de Groot die bij onze club speelt. Anouk zit namelijk bij de selectie van de KNVB. Zij wil echter graag met de jongens van St.-Anna meedoen, want dat is haar eigen team.

Het zou leuk zijn voor de dames die een behoorlijk reis hebben gemaakt als er veel publiek is. Natuurlijk is het voor de jongens van de JO13-1 ook heel leuk als het leuke voetbal dat zij de laatste tijd spelen door veel belangstellenden wordt bekeken.

Dus kom ook kijken op woensdag 5 april a.s. om 18.30 uur.