VriendenLoterij: in actie voor de eigen clubkas

25 mei 2017 17:45

Op maandagavond 29 mei a.s. organiseert onze club met de VriendenLoterij een belactie om geld in te zamelen voor de clubkas.

Speelsters vrouwenteams bellen
Van 18.30 tot 21.30 uur kun je een telefoontje verwachten van speelsters van de beide vrouwenteams van onze club. Zij bellen die avond leden van onze club om te vragen of ze mee willen doen aan de vriendenloterij.

Opbrengst voor jeugdafdeling
Een lot kost € 13,50 p/m en hiervan gaat de helft rechtstreeks naar de vv. Het geld zal gebruikt worden voor de jeugdopleiding

Fantastische prijzen
Bovendien maak je als deelnemer van de VriendenLoterij maandelijks kans op fantastische (geld)prijzen.

Leden die al meespelen
Leden, vrienden, kennissen die al meespelen kunnen zonder extra kosten meespelen via vv St.-Anna. De helft van de inleg gaat dus naar onze club; natuurlijk zonder consequentie voor hun winkansen. Wil je via onze club spelen, stuur dan een mail naar [email protected]

Top-7
De VriendenLoterij keert een extra bijdrage uit aan de top-7 clubs en verenigingen die in de meeste loten heeft verkocht.

Houd op maandag 29 mei a.s. dus je telefoon in de gaten!