Pupil van de Week: Jens Kleiterp

5 mei 2017 16:00

De twaalfde ‘Pupil van de Week’ van dit seizoen is Jens Kleiterp. Hij speelt in de JO9-3 (F3) waarvan Stijn Vroon de trainer is en zijn hait Jitze en Wim Bakker de leiders.

Het is een spannende middag voor Jens. Nee, niet omdat hij zenuwachtig is of hij de bal er wel inschiet als hij alleen op de keeper van Groninger Boys afloopt. Hij is immers spits en keeper. Dan weet hij hoe je moet scoren en je weet precies, omdat je ook keeper bent, hoe je de doelman op het verkeerde been kan zetten.

Waarom wordt het dan een spannende middag voor Jens? Natuurlijk hoopt hij dat St.-Anna zondagmiddag wint, maar hij hoopt tevens dat zijn favoriete club Feyenoord kampioen wordt. Dan is het dubbel feest voor Jens en natuurlijk een dubbele portie patat.

Jens, heel veel plezier en succes toegewenst bij de wedstrijd St.-Anna - Groninger Boys.