Opening van hernieuwde sportpark op vrijdag 19 mei a.s.

5 mei 2017 16:15

Na een periode van twee jaar is het bestaande sportpark, mede dankzij hulp van sportverenigingen, vrijwilligers, sponsors en subsidieverstrekkers, veranderd in een multifunctioneel sportpark en van alle gemakken voorzien. Wij zijn klaar voor de toekomst!

Dit willen we graag met jullie vieren. We nodigen jullie dan ook van harte uit op het vernieuwde sportpark. Op 19 mei a.s. om 18.00 uur zal het sportpark officieel geopend worden.

Ter gelegenheid van de opening wordt onder meer een ballonnenwedstrijd gehouden. Je maakt kans op supermooie prijzen zoals een PlayStation 4, kaartjes voor een pretpark met de hele familie of voetbalkaartjes voor SC Heerenveen of SC Cambuur!

Na de officiële opening kun je het sportpark bekijken en genieten van diverse clinics/demonstraties bij het muurkaatsen, het beachvolleybal en de jeu de boules.

Op het multifunctionele veld zullen een aantal panna- en freestylevoetballers hun kunsten vertonen.

Hopelijk ben je van de partij! Tot 19 mei a.s.!