Kampioensverslag JO11-1

13 mei 2017 13:45

Zaterdag 6 mei… Er op of er onder… Dit was de beslissende wedstrijd tegen Broekster/Walden. Wanneer ons team zou winnen, konden we kampioen worden, maar… de nummers 2 en 3 moesten ook nog tegen elkaar. De uitslag daarvan was beslissend voor ons.

We hadden dan ook een ouder bereidwillig gevonden om die wedstrijd bij te wonen en ons op de hoogte te houden van de uitslagen. De berichtjes vlogen over en weer…

Wij moesten na onze gewonnen wedstrijd (9-0) nog 15 minuten wachten op de definitieve uitslag van de andere teams. En ja! Hoppa! De uitslag was daar 4-1 in het voordeel van de nr. 3 en zodoende stonden wij 7 punten los. En  waren we dus kampioen.

De boys en girl waren super blij! Snel douchen en met patat, ranja, partypoppers en het muzieknummer ‘We are the champions’ op de achtergrond werd het een prachtig feestje….

Als ouders vonden we het wel leuk om de ploeg deze week nog met een shirt en echte kampioensschaal te verrassen. De wedstrijd van vandaag was geweldig spannend. De supporters leefden luidkeels mee. De eindstand was 5-5 tegen Stiens. En na de wedstrijd kregen de spelers de leiders en trainers een prachtig shirt en een mooie schaal. Deze schaal is aangeboden door Kampioenschalen.

Super trots op de foto met z’n allen. Jorn ontbrak helaas op de foto, omdat hij tijdens de wedstrijd met een tand door de lip van het veld moest en al naar huis was gegaan.

Hier sluiten we een geweldig voetbal seizoen mee af. Onze topspelers Siebrit, Jorn, Stefan, Jelmer, Jelvin, Jildert, Luuk, Jordan en Niek. De oh zo betrokken trainers en leiders Jorn, Erwin en Harry. Allemaal van harte gefeliciteerd en bedankt voor het superleuke en sportieve voetbal seizoen!