Finn Eekkerk naar WK Freestylen in Praag

31 mei 2017 20:30

De dertienjarige Finn Eekkerk, speler van de JO15-1 van onze club en broer fan Job Eekkerk (JO17-1) gaat in de week van 20 augustus a.s. meedoen aan het WK Freestylen in Praag.

Freestylen is het op muziek trucjes doen met een voetbal. Hierin is Finn zeer bedreven. Zo bedreven zelfs dat hij mee mag doen aan het WK. In de wedstrijd gaan twee personen een ‘battle’ van drie minuten met elkaar aan. Om de dertig seconden wisselen ze van beurt. In die tijd laat de freestyler zien wat hij kan.

In ‘de Bildtse Post’ van woensdag 31 mei 2017 staat een mooi artikel over de freestylekunsten van Finn. Hoewel het nog een kleine twee maanden duurt, wenst vv St.-Anna Finn alvast heel veel succes toe. Natuurlijk volgen wij de verrichtingen van Finn.