Opbrengst VriendenLoterij Actie: € 3.118,50

2 juni 2017 19:00

Na eerst een grondige voorbereiding te hebben gehad in de vorm van het versturen van mails naar alle leden en sponsoren en het werven bij de entree van de thuiswedstrijden van Zondag 1, is maandagavond 29 mei jl. door een vertegenwoordiging van het bestuur en van de Vrouwen 1 en 2 gebeld naar onze leden.

De vraag die gesteld werd was of men mee wilde gaan spelen met de VriendenLoterij voor de vv St.-Annaparochie of, indien men al meespeelde in de Vriendenloterij, om de bestaande loten om te zetten naar de vv St.-Annaparochie.

Waarom deze actie? Onze club is vanaf nu goed doel van de VriendenLoterij! Hiermee hanteert het bestuur het doel om de drempel (lees: contributie) om bij onze club te voetballen zo laag mogelijk te houden.

De VriendenLoterij steunt namelijk maatschappelijke initiatieven die mensen met onvoldoende middelen of mogelijkheden een steuntje in de rug geven, zodat zij voluit mee kunnen doen in de samenleving en een volwaardig (sport-)leven kunnen leiden. Je kiest bij de VriendenLoterij zelf waarvoor je meespeelt.

Ook voor vv St.-Annaparochie kun je nu meespelen met de VriendenLoterij. En dat is zeker de moeite waard!
· De helft van jouw lotprijs gaat direct naar onze clubkas.
· Als deelnemer van de VriendenLoterij maak je iedere maand kans op meer dan 100.000 prijzen   De dames (en heer) hebben niet voor niets gebeld, want er is maar liefst een opbrengst van Euro 3.118,50 behaald! En het mooie is dat dit geen eenmalig bedrag is, maar de jaarlijkse bijdrage vanuit de VriendenLoterij mits iedereen blijft meespelen natuurlijk.

Helaas hebben we afgelopen maandag niet alle leden kunnen bereiken. Wil je alsnog gaan meespelen via onze club,  lees dan a.u.b. onderstaande:
-  Speel je al mee met de VriendenLoterij en wil je vanaf nu meespelen voor de vv St.-Annaparochie stuur dan een mail naar [email protected]
-  Speel je nog niet mee maar wil je wel gaan meespelen, ga dan naar https://www.vriendenloterij.nl/web/Meespelen.