Publicatie Teamindeling 2017 - 2018

8 juni 2017 15:15

De VTC verwacht dat de teamindelingen begin juli bekend zullen worden gemaakt. Voornaamste reden voor deze verlate publicatie is dat er nogal wat activiteit is op het gebied van overschrijvingen. De overschrijvingsperiode sluit 15 juni 23:59 waarna wij met de definitieve ledenaantallen de definitieve indeling bekend kunnen maken. Daarnaast...

Per seizoen 2017 - 2018 voert de KNVB ook de eerste veranderingen binnen haar categorieënstelsel door. Dit betekent voor de club concreet dat de JO9 & MO9 (voormalige F-pupillen) in 6 tallen op een kwart veld gaan spelen. Deze teams zullen dan ook iets kleiner worden qua omvang. Meer informatie vind je hier.

Daarnaast is er de mogelijkheid om de jongste jeugd (E en F pupillen) in 1 jaar categorieën in te delen. Zodoende wordt er onderscheid gemaakt tussen eerste en tweede jaars pupillen. Deze categorieën zouden dan ook elk hun eigen competitie krijgen.

Bovenstaande wijzigingen en de activiteiten aan de overschrijvingen kant betekenen dat de VTC meer tijd nodig heeft om de indeling definitief rond te krijgen. Wij rekenen op jullie begrip. Mochten er ondertussen vragen zijn, neem dan gerust contact op met [email protected]

Met vriendelijke groet,
de VTC