De afsluiter op 17-06-2017: voetbalwedstrijden: jeugd tegen senioren

13 juni 2017 21:45

De jaarlijkse afsluiter is aanstaande zaterdag 17 juni a.s. vanaf 16.00 uur op sportpark ‘De Waaie’. En als het weer net zo mooi is als vorig jaar evenals de sfeer destijds, dan wordt het weer een geweldig feest!

Vergeten op te geven misschien? Opgeven kan nog!
Maar…!!!! Er zijn natuurlijk wel spelers nodig. Seniorenleden zijn benaderd en veel hebben aangegeven te komen. Er hebben zich ook redelijk veel jeugdleden opgegeven, maar beste mensen, we hebben toch veel meer jeugdleden!? Waar zijn de pupillen bijvoorbeeld? We hebben toch veel meer pupillen dan het aantal dat zich nu heeft aangemeld?  Ah, vergeten op te geven? Geen probleem. We hebben de termijn verlengd. Je kunt je nog opgeven tot en met donderdag 15 juni a.s. om 21.00 uur. Dit kan bij [email protected] Vermeld wel even in welk team je zit.

Geen ouder-kind-toernooi, maar…
Zoals in de kop al staat is er dit jaar niet het gebruikelijke ouder-kind-toernooi, zoals enkele ouders veronderstelden. Er is dit jaar namelijk gekozen voor iets anders: wedstrijden waarbij de senioren tegen de jeugd spelen.

Pupillen tegen 1ste en 2de, JO15 tegen rest-senioren
De pupillen spelen tegen… de 1ste en 2de selectie! Zo! Jazeker! En wat te denken van de oude helden van de rest senioren? Zij nemen het op tegen de JO15. Ook heel leuk natuurlijk!

Vrouwen 1 + 2 tegen de meisjes
Maar ook de Vrouwen trekken dit seizoen nog één keer de voetbalschoenen aan om aan te treden tegen de meisjes. Dat wordt ook een interessante wedstrijd, denken wij.

Broodje knakworst voor de jongste jeugd en barbecue voor de rest
De eerste twee wedstrijden vinden om 16.00 uur plaats. Na de gespeelde wedstrijden is er voor de jeugd een broodje knakworst en voor de volwassenen is er vanaf 18.00 uur een grote barbecue. Hiervoor hoef je je niet op te geven. En o ja, de tap staat buiten, zodat je alles binnen handbereik hebt.

Huldiging kampioenen
Verder worden rond 19.30 uur de kampioenen van het afgelopen seizoen gehuldigd. Ook dat was vorig seizoen een ware happening met vuurwerk en al!

Leendert (Crazy Dicks) en DJ Csaba
En als we nog schrijven dat de muziek in handen is van Leendert (Crazy Dicks) en DJ Csaba, dan kan de avond, wat ons betreft niet meer stuk.

Om 22.00 uur is de afsluiter van de afsluiter.

Iedereen is natuurlijk van harte welkom!

Tot zaterdag 17 juni a.s.!

De organisatie