Waar vind ik wat?

26 augustus 2013 9:45

Nu het eerste voetbalweekend achter ons ligt, is het misschien wel leuk om op een aantal features van de nieuwe site te wijzen. Waar kun je overzichtelijk alle uitslagen vinden, en waar staan de wedstrijdverslagen?

Alle wedstrijdgerelateerde zaken zijn te vinden onder het menu items 'Wedstrijdzaken'. Op de pagina 'Uitslagen' vind je logischerwijs alle uitslagen van het afgelopen weekend. Deze uitslagen worden trouwens gedurende het weekend bekend zodra ze in de systemen van de KNVB ingevoerd worden.

Op de homepage staat een permanent nieuwsbericht wat verwijst naar de wedstrijdverslagen. De verslagen zijn echter ook te vinden onder 'wedstrijdzaken'. Daarnaast worden ze ook per team verzameld (onder teams). Bij het invullen van de verslagen worden ook de doelpuntenmakers genoteerd. Deze worden opgeteld en een topscore lijst wordt gedurende het seizoen bijgehouden. Jolanda van Kooten heeft na een weekend de koppositie gepakt door direct drie keer te scoren!

Het is sowieso leuk om eens op de teaminformatie pagina van Vrouwen 2 te kijken. Hier is teamfoto, pasfoto etc al keurig ingevuld. De overige teams zullen de komende weken ook gevuld worden.