SC Cambuur Voetbalkampen bij St.-Anna: nieuw tenue ligt voor je klaar

3 juli 2017 18:15

In de zomervakantie wordt een SC Cambuur Voetbalkamp bij St.-Annaparochie georganiseerd. Van maandag 28 tot en met woensdag 30 augustus a.s. kunnen leden van St.-Annaparochie, vriendjes en vriendinnetjes en andere voetballiefhebbers in de leeftijdscategorie 6 t/m 15 jaar drie dagen trainen onder professionele begeleiding van opgeleide en gecertificeerde trainers.

Programma
Tijdens de SC Cambuur Voetbalkampen gaan voetbal,- en spelplezier hand in hand. Alle deelnemers worden ingedeeld op leeftijd en niveau (hiernaast is het altijd mogelijk om bij vriendjes/vriendinnetjes ingedeeld te worden). Het programma van de SC Cambuur Voetbalkampen zorgt ervoor dat kinderen in de leeftijdscategorie 6-10 jaar en 11-15 jaar een gevarieerd en uitdagend programma krijgen aangeboden. Het programma is dagelijks van 10.00 uur t/m 16.00 uur. Voor de deelnemers ligt er eveneens een nieuwe SC Cambuur Voetbalkampen tenue klaar!

Doen de kinderen nog meer dan alleen voetballen deze dagen?
Naast het voetbalprogramma zijn er verschillende animatie-activiteiten voor de deelnemers. Zo komen er twee eerste elftalspelers langs waar de jonge deelnemers al hun vragen aan kunnen stellen. Bij de oudste groepen geven de spelers juist voetbaltips en scoren alle deelnemers uiteraard een mooie foto en handtekening. Ook is een SC Cambuur Quiz voor de jeugd niet weg te denken uit het programma.

Wat krijg je allemaal bij het SC Cambuur Voetbalkamp?
Naast heel veel voetbalplezier, tips en (individuele)aandacht ontvangen alle deelnemers: – SC Cambuur Voetbalkampen-tenue (shirt, broek en kousen) – dagelijks een gezonde lunch, tussendoortjes en drinken – SC Cambuur Voetbalkampen-certificaat – kans op mooie SC Cambuur prijzen – kans om gescout te worden voor de voetbalopleiding van SC Cambuur. De kosten voor een driedaags SC Cambuur Voetbalkamp bedragen € 129,-.

Kunnen deelnemers gescout worden voor de voetbalopleiding van SC Cambuur?
Voetbalplezier in de zomervakantie, daar draaien de SC Cambuur Voetbalkampen om. Dit betekent alleen niet dat er niet met een schuin oog naar de voetbalkwaliteiten van de deelnemers wordt gekeken. Deelnemers met bijzondere voetbalkwaliteiten maken de kans om uitgenodigd te worden voor de voetbalopleiding van SC Cambuur. Een unieke ervaring!

Aanmelden?
Uw zoon/dochter aanmelden voor het SC Cambuur Voetbalkamp bij St.-Annaparochie? Ga dan naar www.cambuur.nl/voetbalkampen en hier vindt u tevens meer informatie.