Update kader

18 september 2017 13:00

Zoals in verschillende nieuwsitems vermeld, blijven we zoek naar kaderleden. Inmiddels zijn we er in geslaagd om ook voor de JO17-3 een tweede trainer te vinden. Gerard Hoekstra zal vanaf maandag 25 september de training op de maandagavond verzorgen van de JO 17-3.

De invulling van deze vacature betekent dat alle teams tweemaal per week kunnen trainen.

Om te zorgen dat iedereen ook daadwerkelijk in actie kan komen bij de wedstrijden, zijn we nog op zoek naar een leider voor de JO 15-3 en bij de JO 17-3 zoeken we nog twee leiders. Wij hopen alsnog dat ook voor deze vacatures zich vrijwilligers aanmelden, zodat ook deze teams in actie kunnen komen. Aanmelden voor deze vacatures kan bij de VTC via [email protected]