Oude clubkleding en dragen huidige clubkleding

21 september 2017 10:45

Een paar jaar geleden zijn we gestart met nieuwe clubkleding incluis een nieuw logo. Indertijd werd er verzocht om de oude kleding niet meer in het openbaar te dragen.

Er zijn echter leden die nog de oude kleding dragen. Hierbij verzoeken wij de desbetreffende leden om de kleding niet meer in het openbaar te dragen. Wij zijn jullie daar alvast zeer erkentelijk voor.

En dan is er nog iets: in het reglement staat dat de in bruikleen gestelde clubkleding alleen voor, tijdens en kort na de wedstrijd mag worden gedragen en niet in je vrije tijd. Bij deze willen wij benadrukken om voortaan de clubkleding alleen te dragen tijdens het wedstrijdgebeuren. Alvast bedankt voor de medewerking.

Het bestuur en de kledingcommissie