Bassie en Adriaan en de gouden voetbalschoen van Messi

6 oktober 2017 21:30

Pak je pen en zet alvast in je mobieltje: Vrijdag 3 november a.s. wordt door de activiteitencommissie de jaarlijkse speurtocht georganiseerd.

Spreukjesbos, Doetocht, gekke koeientocht... Elk jaar belopen we weer een ander avontuur, maar deze keer schijnt een wel heel bijzondere editie te zijn.

Bassie en Adriaan en de Gouden voetbalschoen van Messi

Natuurlijk doe je er goed aan om je warm aan te kleden, laarzen aan te doen en een zaklamp mee te nemen.
Bij aanvang in de kantine van De Waaie kunnen de F, E en D jeugdleden op de foto met de Gouden voetbalschoen van Messi.

Natuurlijk mogen de ouders ook meelopen als begeleider

Datum:  Vrijdag 3 november 2017
Tijd:        19.00 uur
Waar:     Sportkantine De Waaie
Voor:      Jeugdleden F,E en D pupillen
Opgave: [email protected]

Ps.:  Mocht iemand de komende weken de plaaggeest tegenkomen, neem dan zelf geen initiatief, maar bel onmiddelijk met het bestuur; 06-112.