Update: met de club naar Heerenveen

11 oktober 2017 16:45

Er is veel belangstelling om naar Heerenveen-Vitesse op 22 oktober a.s. en we hebben inmiddels een bus geregeld.

Als je dus met je team naar de wedstrijd gaat en kaartjes hebt geregeld via je trainer of leider kun je je nu ook aanmelden voor de bus.

Er zijn al aanmeldingen van de meisjesteams.

Als je met de bus wilt (€ 5,- euro pp) kun je je aanmelden voor zondag 15 oktober bij:
Jan de Groot, [email protected]

De bus vertrekt om 15.30 uur en we zijn circa 19.30 uur weer terug.

Als je spelers opgeeft wil je dan ook zorgen dat er een ouder of begeleider meegaat

Wie het eerst komt........ en VOL is VOL

Oorspronkelijk bericht van 10 oktober jl. op onze site

Omdat onze club samenwerkt met VTON (app voor trainers) kunnen we met korting naar Heerenveen-Vitesse op zondag 22 oktober Voor € 10,-  kun je op zondag 22 oktober de wedstrijd Heerenveen-Vitesse bezoeken. De wedstrijd begint om 16.45 uur.

Er zijn al een aantal leiders die initiatief hebben genomen om van dit aanbod gebruik te maken en kaartjes hebben geregeld.

Als je ook nog graag mee wilt (het is ook voor ouders/broertjes/zusjes/vriendjes) kun je contact opnemen met de leider van je team.

Het is de bedoeling dat de trainer of de leider dus de kaartjes besteld.