Pupil van de Week: Tjerk Willem de Boer

12 oktober 2017 9:45

De pupil van de week voor zondag 15 oktober a.s. is Tjerk Willem de Boer geworden.Tjerk Willem is zes jaar en woont met zijn tweelingzus en ouders op de Oudebildtdijk.

Tekst: Fenje Greidanus

Een echte paardenfamilie behalve Tjerk, want hij is de enige echte voetballer van het hele stel. Hij werd afgelopen januari 6 jaar en is vanaf dat moment al aan het voetballen. Hij vindt het heel erg leuk om te verdedigen en dat kan hij goed.

Hij speelt dit seizoen al in de J08-1 (F1) en dat gaat super! De bekerwedstrijden hebben ze allemaal gewonnen en tot nu toe alle andere wedstrijden ook. Echt een Toppersteam!

Elke zaterdag wordt dit team geleid door twee leiders en dat zijn Ronnie Kroondijk en Niels Wijngaarden. En op maandag en woensdag krijgen ze training van Dedmer Swart.

Tjerk Willem zijn favoriete speler is Toni Kroos en het beste team vindt hij Real Madrid. Tjerk Willem vindt dat  Douwe-Jente Wijbenga en Wietse Lep de allerbeste spelers van VV St-Anna zijn. Echte Toppers!