SC Cambuur Voetbalkamp in de herfstvakantie

13 oktober 2017 9:45

Kom jij naar het SC Cambuur Voetbalkamp in de herfstvakantie? Op woensdag 25, donderdag 26 en vrijdag 27 oktober a.s. wordt het SC Cambuur Voetbalkamp bij SC Leovardia georganiseerd.

Kinderen in de leeftijdscategorie 6 t/m 15 jaar kunnen in de herfstvakantie drie dagen trainen als een échte speler van SC Cambuur! Dagelijks van 9.00 -15.00 uur krijgen de kinderen een afwisselend veld- en animatieprogramma voorgeschoteld onder leiding van officiële SC Cambuur jeugdtrainers.

Als deelnemer aan het SC Cambuur Voetbalkamp ontvang je onder andere:
- Je eigen SC Cambuur Voetbalkampen tenue (shirt, broek en kousen).
- 2 wedstrijdkaarten voor een thuiswedstrijd van SC Cambuur.
- Vaste begeleiding van een SC Cambuur voetbaltrainer.
- Dagelijkse lunch, gezonde tussendoortjes en drinken.
- Een SC Cambuur certificaat.
- Kans op unieke SC Cambuur-prijzen.
- Kans om gescout te worden voor de jeugdopleiding van SC Cambuur.

Andere activiteiten
Naast het SC Cambuur Voetbalkamp organiseert SC Cambuur in de herfstvakantie op maandag 23 oktober a.s. een keepersdag in het stadion en staan er vele Voebalmiddagen open door Friesland!

Meer informatie of aanmelden?
Het SC Cambuur Voetbalkamp staat open voor iedereen die van voetbal houdt en een leuke herfstvakantie wil hebben. De kosten bedragen € 129,- per deelnemer en opgave/meer informatie is mogelijk via www.cambuur.nl/voetbalkampen