De presentatiegids wordt zondag 22 oktober a.s. gepresenteerd

17 oktober 2017 19:00

De presentatiegids van onze club beleeft het eerste lustrum, want voor het vijfde achtereenvolgende jaar komt onze club met een presentatiegids. Net als de voorgaande edities is de sponsorcommissie hierin de initiatiefnemer.

Samen met de webredactie zorgde de sponsorcommissie voor de teksten, terwijl Mark Terpstra en Jelke de Jager wederom fraaie foto’s hebben gemaakt.

De rode draad dit jaar is de kantine in het algemeen en de kantinevrijwilligers in het bijzonder. Er staat een oproep in voor meer kantinevrijwilligers bijvoorbeeld. Maar natuurlijk zijn er meer items dan alleen de kantine. Interviews bijvoorbeeld met Pieter Jan Plat van het eerste elftal, de gezusters Lisette en Esther Wagenaar en met penningmeester Daniël Groen.

Daarnaast staan er uiteraard sponsorreportages in. In deze editie is er uitgebreid aandacht voor Faber Audiovisuals en Schoon&zn. Ook een artikel over het honderd jaar bestaan van Albert Heijn Wassenaar mag niet ontbreken.

Nog meer? Ja, nog veel meer. Er is een artikel gewijd aan de geschiedenis van onze cabaretgroep ‘de klaine Bildtse Kemedy’, want zij vieren een jubileum: op 1 januari 2018 geeft de groep namelijk voor de vijftiende achtereenvolgende keer een optreden.

Verder zijn er de vaste onderdelen zoals het voorwoord van de voorzitter, adressen, eregalerij en de eeuwige topscorerslijst.

Alle leden, donateurs (mits € 15,00 betaald) en sponsoren ontvangen de presentatiegids. De oud-bezorgers van clubblad ‘De Treffer’ zorgen hiervoor. Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.

Het eerste exemplaar wordt op zondag 22 oktober a.s. na de competitiewedstrijd van St.-Anna tegen Peize aangeboden aan…