Vrouwen 2 pakt de koppositie

28 oktober 2017 20:00

Na een zwakke competitiestart heeft vrouwen 2 zich heel goed herpakt en na 5 wedstrijden staan ze bovenaan.

St anna dames 2 _ harlingen dames 1
Zaterdag 28 oktober, een herfststorm teisterd deWaaie. Onze toppers verzamelen zich in de kantine van t sportcomplex. Zelfs Femke is op tijd. Dit zegt genoeg over de instelling van dit team. Harlingen stond fier aan kop voordat de wedstrijd begon. Na een stevige warming up begon de wedstrijd. Vanaf het begin kletste de Bikerts er boven op, lekker. De tegenstander had meteen de handen vol. De wind laaide verder op en onze vedediging kwam door de tegenwind aardig onder druk. Maar hielden goed stand en schakelden hun mannetje goed uit. Na een knappe aanval en een voorzet van Berber, wist Jantine te scoren. 1_0. Dit was een mooie opsteker en het begin van nog een aanvals golf.  Na goed krachtwerk en inzet van t middenveld kwamen wij weer in balbezit en wist wederom Jantine te scoren. Wat volgde was erg jammer. De tegenstander scoorde 2x uit een hoekschop. (Hier moeten we ff op trainen) 2_2. Rust. Na de rust kwam we getergd de kleedkamer uit. Want dit gebeurt ons niet!! En ja hoor Jantine scoort ook haar derde van de dag. 3_2. Tot in de laatste minuut bleef t spannend maar de winst gaat wederom naar "de wiefkes 2". Na deze uitslag staan we boven aan. Nummero uno!!! Dames bedankt!!