Optreden zanger Johnny Kamminga na de derby St.-Anna - DTD op zondag 5-11-2017

1 november 2017 21:15

St.-Anna op het eigen sportpark ‘De Waaie’ in Sint Annaparochie. Er zijn zo van die wedstrijden…

De wedstrijd
De ontmoetingen met DTD zijn voor beide ‘kampen’ altijd een bijzondere. Emoties vieren veelal hoogtij en beide partijen zijn natuurlijk gebrand om de ontmoeting met de volle winst af te sluiten. Na het overdonderende verlies van afgelopen zondag zal de thuisploeg er een extra schepje bovenop gooien om positief te kunnen afsluiten. We mogen er vanuit gaan dat de mannen van Marcel Frankena er ook alles aan zullen doen om zondag a.s. voor de volle winst te gaan.

Livemuziek
Johnny Kamminga zou u kunnen kennen van TV. Hij heeft aan diverse tv-programma’s meegedaan zoals “Beat the Mol” en het grote “Popstars”. Zingen zit Johnny in het bloed, want als kleine jongen van vier jaar liep hij al met de microfoon rond en heeft later het echte zingen geleerd in het toenmalige café Cheers van zijn oom Thierry.

Johnny is geboren en getogen in Sneek. Hij is een mensen-mens en voelt haarfijn aan waar hij mensen kan raken met zijn muziek; een allround zanger met een prachtige stem en passie!

De wedstrijd in de 2de Klasse K belooft zondag de 5de een echte derbykraker te worden. De aftrap is om 14.00 uur op sportpark ‘De Waaie’

Komt dat zien en horen!

Spelers van de eerste selectie