Pupil van de Week: Valentino Heida

1 december 2017 7:15

Kijk eens wie we daar hebben: Valentino Heida! Zijn roepnaam in het veld heeft veel van Ronaldo en laat die nu net de favoriete speler van de speler van de JO9-1 zijn. Dat betekent natuurlijk dat Real Madrid zijn favoriete club is.

Trainers van Valentino zijn Bruno Oenema en Lennart Werkman, terwijl Jitze Kleiterp en Pieter Meijer de leiders zijn.

Valentino speelt in de spits. Hij scoort regelmatig, maar hij wrot ook veel en heeft geweldige acties in huis.

De beste speler van vv St.-Anna vindt hij Jurre Brouwer.

Wij wensen Valentino zondag 3 december a.s. heel veel plezier en succes bij de wedstrijd van St.-Anna tegen Amicitia.