21ste Seniorenzaalvoetbaltoernooi vv St.-Anna

15 december 2017 18:30

Voor de 21ste keer organiseert vv St.-Annaparochie op de laatste zondag van het jaar een zaalvoetbaltoernooi voor volwassenen. Dit jaar valt de laatste zondag op de allerlaatste dag van het jaar: 31 december 2017.

Dit gezellige toernooi is bestemd voor seniorenleden (mannen en vrouwen), JO19, niet-spelende leden, donateurs en sponsoren van onze club.

Er wordt om 13.00 uur afgetrapt in sporthal ‘De Bildtse Slag’. De deelname is gratis.

Voor deelname kun je je richten tot Fokko v.d. Woude: [email protected], 06-51060186 (SMS/App) of via facebook.

Dit kan tot en met 30 december a.s.

Hopelijk tot ziens op zondag 31 december 2017..