Breng je conditie op peil voor de tweede seizoenshelft

19 januari 2018 16:00

Van verschillende kanten is de vraag gekomen of vv St.-Anna ook specifieke conditietrainingen organiseert. Uiteraard wordt tijdens de normale trainingen al veel aandacht besteed aan het opbouwen en verbeteren van de conditie van de spelers, maar voor diegenen die graag een extra training willen hebben op dit gebied organiseert vv St.-Anna twee keer per maand een conditietraining.

De training is bedoeld voor alle leden vanaf JO/MO15. Bovendien kunnen ook ’slapende’ leden hieraan deelnemen; je hoeft dus niet per se actief te zijn in een team. Kortom, als je zin hebt aan je conditie te werken, kom dan naar de conditietraining van vv. St.-Anna. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Eerste training: Donderdag 1 februari 2018.
Starttijd: 19.00 uur.
Duur: 1 uur.
Locatie: De Waaie.
Frequentie: Iedere twee weken.