De presentatiegids komt in week 38 uit

13 september 2013 10:15

De presentatiegids komt op 18 september a.s. uit. In dit glossy magazine komen vele artikelen en interviews te staan.

Voor het eerst in het bestaan van de club komt er een presentatiegids. Dit heeft overigens niets van doen met het verdwijnen van clubblad ‘De Treffer’ na het afgelopen seizoen.

Initiatiefnemer hierin is de sponsorcommissie. Zij hebben uiteraard ook voor de adverteerders gezorgd. De teksten zijn aangeleverd door Jan K. de Groot en Mark Terpstra heeft prachtige foto’s gemaakt.

Degenen die voorheen maandelijks het clubblad ontvingen, krijgen ook de presentatiegids bezorgd.

Verzoek aan de oud-bezorgers De Treffer
De presentatiegids wordt op donderdag 19 of vrijdag 20 september a.s. bezorgd. Het bestuur en de sponsorcommissie doen hierbij het verzoek of de bezorgers van weleer van De Treffer genegen zijn om eenmaal in het jaar de presentatiegids te bezorgen in hun oude wijk. Wij hebben helaas niet alle e-mailadressen en daarom doen wij dit verzoek ook op dit medium. Wij hopen op jullie medewerking.

Alvast bedankt.