Livemuziek na afloop avondwedstrijd St.-Anna - MKV ’29

27 maart 2018 19:45

Zaterdagavond 31 maart a.s. speelt ons vlaggenschip een avondwedstrijd tegen de roodhemden van MKV’29 uit Leeuwarden. De wedstrijd begint om 19.30 uur. De mannen kunnen jullie steun goed gebruiken!

Line-up
De spelers komen net voor half acht het veld op met een pupillenspeler aan de hand. Dat is al een prachtig gezicht. Door deze line-up is er deze keer geen Pupil van de Week

Is zaterdagavond de kantine te klein?
Direct na afloop van de wedstrijd is er livemuziek met niemand minder dan Peter Hagenstein. Deze feestzanger heeft al menig kantine op zijn kop weten te zetten. Met jullie hulp moet dat zaterdag vast ook weer gaan lukken.

De muzikale omlijsting van deze avond is een samenwerking tussen de activiteitencommissie Zondag 1 en de kantinecommissie.

Nog geen plannen? Eerst een leuke en spannende pot voetbal en daarna nog even de voetjes van de vloer!

Tot zaterdag!