Stagelopen kan bij onze vereniging

26 april 2019 9:00

VV St.-Annaparochie is een door Calibris erkend leerbedrijf voor de opleiding sport en bewegen. Hierdoor kunnen wij stageplaatsen aanbieden voor deze opleidingen die worden gegeven op verschillende scholen in de regio.

Doe jij een opleiding SB Begeleider op niveau 2, SB leider niveau3 of SB Coördinator 3/4? Dan kunnen wij jou wellicht een stageplaats aanbieden.

Daarnaast zijn we ook altijd op zoek naar mensen die een maatschappelijke stage willen verrichten bij onze vereniging.

Je kunt dan in uiteenlopende functies kennismaken met de verschillende werkzaamheden binnen een sportvereniging. Dat kan binnen de lijnen als trainer, leider of scheidsrechter, maar ook buiten de lijnen. Bijvoorbeeld als kantinevrijwilliger of bij de organisatie/ondersteuning van evenementen.

Veel leerlingen zijn jou al voor gegaan als stagiair bij VV St.-Annaparochie. Belangstelling? Ga dan op onze site naar ‘Contact’ en dan ‘Stage lopen’.