Wat LEUK! De zomer staat weer voor de deur

25 april 2018 11:45

Het mooie weer is er weer en de hormoonhuishouding begint al weer aardig te schommelen. Dat betekent weer hééél feul leuke dingen bij ons op in De Waaie. Pak een pen en schrijf het alvast in je telefoon.

Vanaf maandag 30 april a.s. drie dagen AH Wassenaar Voetbaldagen. Vanaf vrijdag 11 mei a.s. vijf dagen lang Stannemet met een overvol programma.

Aansluitend beginnen dan de kaatsers, jeu de boulers en de volleyballers ook de velden weer te bestormen.

Zaterdag 16 juni a.s. is de jaarlijkse VOETBALAFSLUITING. Met de huldiging van onze kampioenen en dit jaar met een ouder/kind toernooi (ook leuk). Graag op deze datum niet met je team ergens anders heen gaan, omdat deze dag voor de hele club bedoeld is.

Op 30 juni a.s. is het WERELDKAMPIOENSCHAP STELTSYKAATSEN. De activiteitencommissie heeft het voor elkaar gekregen om het WK steltsykaatsen zachte bal naar St.-Anna te krijgen. Het gaat om vrije formatie dus iedereen (man/vrouw) kan zich hiervoor opgeven. Derhalve gaat de organisatie uit van minimaal 50 steltsys. Muziek, barbecue en zeer bijzondere prijzen zijn al besteld.

Zaterdag 7 juli a.s. is het "PIEREWAAIE." Een nieuw en ook zeer leuke activiteit. Alle jeugdleden tot 12 jaar van de voetbal-, kaats-, en volleybalvereniging mogen een nachtje koesen op de camping "De Waaie " Daar gebeurt dan van alles maar dat ga je vast merken. Heel graag tot ziens bij al deze leuke dagen. Nadere info volgt