Pupil van de Week: Azan Safi

10 mei 2018 19:15

Azan Safi is de Pupil van de Week. Hij speelt in de JO9-2 waarvan Stijn Vroon en Ewout Paul Tulner de trainers zijn.

En Azan heeft het druk in de JO9-2, want hij is zowel keeper als spits. Met andere woorden: hij moet ze tegenhouden en scoren.

Maar zo zal het vast niet zijn. De ene wedstrijd is hij keeper en de volgende wedstrijd spits. Mooi dat je zo multifunctioneel bent.

De favoriete voetbalclub van Azan is Ajax, Hakim Ziyech zijn favoriete speler en van het eerste elftal van de club is Jan Dirk Faber zijn favoriete speler.   Wij wensen Azan zondag 13 mei a.s. heel veel plezier en succes bij de wedstrijd van St.-Anna tegen LSC 1890.