Wedstrijdverslagen voortaan onder eigen team plaatsen

3 september 2018 18:15

Vanaf het moment dat deze website draait, is het de bedoeling dat de wedstrijdverslagen worden geplaatst bij het desbetreffende team waarop het verslag betrekking heeft.

Tot dit seizoen werd gedoogd dat wedstrijdverslagen onder ‘Nieuws’ werden geplaatst. Daar komt nu verandering in. Vanaf dit seizoen dienen de wedstrijdverslagen namelijk geplaatst te worden bij het team zelf zoals dus aanvankelijk de bedoeling was.

Dus wedstrijdverslagen worden vanaf nu niet meer onder ‘Nieuws’ geplaatst. Hierin worden geen uitzonderingen gemaakt. Dit geldt zowel voor Zondag 1 als bijvoorbeeld JO9-1.

Plaatsen wedstrijdverslag:
1. Log in op vvstanna.nl/cms/;
2. Kies in het CMS voor voetbal;
3. Kies uitslagen en standen;
4. Kies wedstrijd voor oefenwedstrijd / competitie voor officiële KNVB wedstrijden;
5. Kies juiste seizoen / team / competitie (let op competitie of beker);
6. Klik op de tabel;
7. Kies wedstrijdverslag;
8. Kies juiste datum;
9. Kies juiste wedstrijd;
10. Vul in: schrijf een wedstrijdverslag of knip/plak dit uit een e-mail of MS Word bestand.
11. Sla wijzigingen op.

Het verslag wordt getoond onder wedstrijdzaken -> verslagen.