Stand van zaken kader

19 september 2018 7:15

Inmiddels is het september en de afgelopen periode is het bestuur druk bezig geweest om het bestuur en de commissies weer compleet te maken. Ook de VTC is volop in de weer geweest om ieder team van kader te voorzien. Hieronder praten wij iedereen even bij.

Bestuur
Schelte Lep en Jan K. de Groot namen op de jaarvergadering afscheid als bestuurslid. Hans Bootsma is op dezelfde jaarvergadering gekozen als bestuurslid en neemt daarin de portefeuille technische zaken op zich. Het bestuur is verder nog op zoek naar een zevende bestuurslid.

VTC
Ook de voetbaltechnische commissies (VTC) kent enige wijzigingen. Gosse Koopmans, Femke Keizer, Raymond Broersma en Peter Kampen zijn gestopt. Gelukkig zijn er ook weer vervangers gewonden in de personen van Richard Dijkstra en Jeroen v.d. Vaart. De functie van secretaris van de VTC is nog vacant. Heb je hiervoor wel belangstelling of wil je eerst meer informatie hebben, dan kun je altijd terecht bij Hans Bootsma. Zijn gegevens staan op de site onder ‘Bestuur’ en ‘Voetbaltechnische commissie’.

Verder is de VTC er weer in geslaagd om ieder team van kader te voorzien. Dat is ieder jaar een behoorlijk lastige klus, maar gelukkig lukt het ieder jaar om het rond te krijgen.

Wedstrijdsecretariaat
Na zeven seizoenen is Anne Visser gestopt als wedstrijdsecretaris. Hij was verantwoordelijk voor de senioren en de administratie. Helga de Jager en Sandra Wadman hebben de administratie van Anne overgenomen en Gerrit Minnema het seniorengedeelte.

Sponsorcommissie
Halverwege vorig seizoen was Nelly Hoekstra al toegetreden tot de sponsorcommissie. Aanvankelijk als secretaris, maar Nelly houdt zich nu ook met de sponsoring bezig, zodat de sponsorcommissie op zoek is naar een nieuwe secretaris.

Zondag 1
Germ Bouma heeft sinds september de taken van Jan K. de Groot als leider overgenomen. Elly Fopma en Carolien Lemstra zijn gestopt als verzorgster. Het bestuur is naarstig op zoek naar een permanente vervang(st)er. Op dit moment helpen Erik van Dellen, Geertje Schiphof, Femke Vrij, Alle Sterk en Ellis van Zutphen Zondag 1 per toerbeurt uit de brand.

Vrouwen 1
Femke Keizer is medeleider geworden van Vrouwen 1, terwijl Berry Kolkman de nieuwe grensrechter is.

Kantinevrijwilligers
Helaas is een aantal kantinevrijwilligers gestopt. Gelukkig hebben zich ook weer nieuwe kantinevrijwilligers gemeld. Maar er kunnen altijd nieuwe kantinevrijwilligers bij.

Het bestuur bedankt iedereen, die gestopt is, voor hun inzet voor de club en voor degenen die nieuwe functies hebben aanvaard, veel succes en plezier toegewenst.