Pupil van de Week: Silvan Postema

28 september 2018 18:30

De eerste thuiswedstrijd en dat betekent natuurlijk ook dat de eerste Pupil van de week zich aandient. En Silvan Postema bijt het spits af. Nou, dat is ook toevallig! Silvan is… spits!

Hij is dat in de JO8-1. Dit team speelt zaterdag 29 september 2018 in Leeuwarden tegen Leeuwarder Zwaluwen JO8-1. Zondag kunnen jullie hem dan uiteraard vragen wat de uitslag is.

Richard Dijkstra is de trainer van het team. Zijn favoriete club is Real Madrid en zijn favoriete speler is Toni Kroos.

Zijn favoriete speler van St.-Anna 1 is Geert Scheer. Weliswaar is Geert achterste man, maar als er hoe dan ook een doelpunt moet vallen, gaat Geert vaak mee naar voren en is hij ook spits.

Wij wensen Silvan zondag 30 september a.s. heel veel plezier en succes bij de wedstrijd van St.-Anna tegen FC Lewenborg.