De presentatiegids wordt zondag 14 oktober a.s. gepresenteerd

8 oktober 2018 18:15

Voor het zesde achtereenvolgende jaar brengt onze club een presentatiegids uit. En net als de voorgaande edities is de sponsorcommissie hierin de initiatiefnemer.

De webredactie zorgde voor de teksten, terwijl Jelke de Jager en Mark Terpstra wederom fraaie foto’s hebben gemaakt.

De diverse commissies vormen deze keer de rode draad. Onze vereniging telt nogal wat commissies. Vrijwel allemaal komen ze in de gids aan bod.

Natuurlijk ook deze keer weer een interview met een (voormalig) speler van Zondag 1 (Klaas Jan Bijlsma) en met een speelster van Vrouwen 1 (Jildou van Dijk).

Daarnaast interviews met Christien van der Boon en Anneke Visser van de kledingcommissie en met Robert de Vries.

Verder staan er uiteraard sponsorreportages in. In deze editie is er uitgebreid aandacht voor De Vries en Feenstra Notariaat en Van Loon Bedrijfsadvies.

En uiteraard ontbreken de vaste onderdelen, zoals het voorwoord van de voorzitter, adressen, eregalerij en de eeuwige topscorerslijst, niet.

Alle leden, donateurs (mits € 15,00 betaald) en sponsoren ontvangen de presentatiegids. De oud-bezorgers van clubblad ‘De Treffer’ zorgen daar weer voor. Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.

Het eerste exemplaar wordt op zondag 14 oktober a.s. na afloop van de competitiewedstrijd van St.-Anna tegen Peize aangeboden aan…