Vrouwen 1 in actie

16 oktober 2018 17:15

Ook voor Vrouwen 1 is het seizoen alweer vier wedstrijden op weg. Het is dus ook de hoogste tijd om iets van ons te laten horen.

Tekst: Berry Kolkman

Om maar meteen me de deur in huis te vallen: we zijn nog ongeslagen en staan gedeeld met St Eenrum\Kloosterburen aan kop. Dit alles met een selectie die nog geen wedstrijd voltallig is geweest. Werk, blessures en vakantie zijn hier debet aan. Gelukkig kunnen we ook al een beroep doen op een aantal talentvolle meiden van MO17.

Onze nieuwe trainer Andries Rinsma heeft de beschikking over een leuke groep dames waarvan velen ook nog op meerdere posities uit de voeten kunnen. Andries moet zich met deze selectie dan ook als een vis in het water voelen.

Het spel kan natuurlijk altijd beter, maar met name in  de laatste wedstrijd waren de aanvallen rond de doelpunten prachtig.

Graag wil ik eenieder ook attenderen op het interview met Jildou van Dijk in de nieuwste presentatiegids van onze club.

Komende zaterdag speelt Vrouwen 1 ook weer in De Waaie; dan voor de beker tegen The Knickerbockers. Aanvang:15.00 uur.

U bent allen van harte welkom.