22ste Seniorenzaalvoetbaltoernooi vv St.-Anna

10 december 2018 16:15

Voor de 22ste keer organiseert vv St.-Annaparochie op de laatste zondag van het jaar een zaalvoetbaltoernooi voor volwassenen. Dit jaar valt de laatste zondag op de 30 december a.s.

Dit gezellige toernooi is bestemd voor seniorenleden (mannen en vrouwen), JO19, niet-spelende leden, donateurs en sponsoren van onze club.

Er wordt om 13.00 uur afgetrapt in sporthal ‘De Bildtse Slag’. De deelname is gratis. Voor deelname kun je je richten Jordy Miedema ([email protected], 06-10506421). Dit kan tot en met 29 december a.s.

Tot ziens op zondag 30 december 2018.