Nieuwjaarsreceptie op dinsdag 01-01-2019

21 december 2018 13:30

Voor velen betekent 1 januari altijd de gang naar kantine van sportpark ‘De Waaie’ alwaar vanaf 17.00 uur de 38ste Nieuwjaarsreceptie wordt gehouden.

Op deze dag zijn er altijd veel leden, vrijwilligers, sponsoren, donateurs, supporters en ouders van jeugdleden aanwezig en uiteraard is iedereen ook deze keer weer van harte welkom.

De Nieuwjaarsreceptie kent onderhand een aantal tradities. Wij nemen ze hieronder even met jullie door.

Toespraak
Voorzitter Ronald Riemersma van de vv St.-Anna en zijn collega Teun de Jong van de kaatsvereniging houden een toespraak. Hoe is het de beide clubs vergaan in het voorbije jaar en wat staat beide clubs te wachten in 2019?

De ‘Waaier fan ’t Jaar'
Met deze verkiezing is drie jaar geleden begonnen. Wie wordt dit jaar in het zonnetje gezet als vrijwilliger van het jaar? De activiteitencommissie maakt dit rond 17.30 uur bekend.

Cabaret
‘De klaine Bildtse Kemedy’, de cabaretgroep van onze club, is op dit moment druk bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe programma dat op de Nieuwjaarsreceptie ten uitvoer zal worden gebracht. De cabaretgroep treedt voor de zestiende keer op. Vorig jaar galmde het optreden nog een tijdje na. Wordt het in 2019 een net zo spraakmakend programma? Ervaar het zelf! De ‘Kemedy’ bestaat uit Mina Dijkstra, Jan de Groot, Menno Hoekstra, Frank van Loon, Nienke Stap en Tjepco Vrieswijk. Het programma heeft dit jaar de titel ‘De klaine Bildtse Kemedy mot d’r nou echt om dinke’ meegekregen. Het optreden begint om 18.00 uur.

Natuurlijk is er ook volop gelegenheid om elkaar een goed en gelukkig Nieuwjaar te wensen en voor een hapje en een drankje.

Tot 1 januari 2019!