Cambuur Voetbalkamp bij vv St.-Annaparochie

26 april 2019 9:30

In de zomervakantie komt Cambuur naar vv St.-Annaparochie met een gave voetbalactiviteit: het Cambuur Voetbalkamp. Alle kinderen in de leeftijdscategorie zes t/m vijftien jaar kunnen meedoen. Bij deelname wordt dagelijks van 9.00 tot 15.00 uur een afwisselend programma afgewerkt waarbij plezier en voetbalbeleving centraal staan.

Tijdens het Cambuur Voetbalkamp worden deelnemers op een enthousiaste en actieve manier getraind door gekwalificeerde trainers van SC Cambuur. Gedurende het veldprogramma worden uitdagende techniektrainingen, zoals schijn- en passeerbewegingen en partij- en afwerkvormen, gecombineerd met voetbalplezier, want de nieuwste Skill Games uit het spel FIFA worden op het veld door de deelnemers uitgevoerd. Daarnaast train je tijdens het Cambuur Voetbalkamp dit jaar in een vernieuwd Cambuur-tenue!

Cambuur Voetbalkamp - vv St.-Annaparochie 14, 15 en 16 augustus 2019 van 9.00 tot 15.00 uur

Deelnemers ontvangen:
- Vernieuwd Cambuur voetbalkamptenue;
- Lunch, fruit en drinken;
- Komst van twee eerste elftalspelers van Cambuur;
- Twee wedstrijdkaarten voor een thuiswedstrijd van Cambuur;
- Kans om gescout te worden voor de voetbalopleiding;
- Cambuur Voetbalkampen certificaat;
- Drie dagen lang voetbalplezier.

We gaan er een geweldig voetbalkamp van maken! Kom jij ook? Schrijf je snel in op: www.cambuur.nl/voetbalkampen