Onze club wint het FairPlay-klassement

13 maart 2019 9:30

St.-Anna is eerste geworden in het FairPlay-klassement van afgelopen seizoen. Van de 91 deelnemende verenigingen kwam onze club dus als beste uit de bus. Uiteraard zijn wij daar zeer content mee.

Deze prijs is in het leven geroepen door de scheidsrechtersvereniging Noord- en West-Friesland.

Namens vv St.-Anna namen Tjamme Valk en Willem de Boer dinsdagavond 12 maart jl. in Leeuwarden de prijs in ontvangst.

Nadat bekend was dat St.-Anna won regende het felicitaties op social media. Hierbij willen wij iedereen bedanken voor de felicitaties.