Pupil van de Week: Mart Tijtsma

19 maart 2019 19:00

Deze keer is Mart Tijtsma de Pupil van de Week. Mart wordt maandag 25 maart a.s. acht jaar. Dus voor hen wordt dit een weekend met allemaal feestjes.

Mart zit in groep 4 van ’t Fonnemint en heeft een jonger broertje: Wout. Dus een echt stoer jongensgezin waar ze niet alleen van voetbal houden, maar ook van motorrijden.

Hij speelt als een zeer goede middenvelder die zo nu en dan ook goed kan scoren in het supergeweldige team JO8-1. En dit team is ook het beste team van St.-Anna, volgens Mart. De trainer van het team is Richard Dijkstra en het team wordt tijdens de wedstrijden begeleid door Roeland Jaspers.

De allerbeste voetballer van de wereld is niemand anders dan Ronaldo en het beste team is Juventus.

Wij wensen Mart zaterdagavond  23 maart a.s. heel veel plezier en succes bij de wedstrijd van St.-Anna tegen Jubbega.