Pupil van de Week: Brent Blauw

4 april 2019 15:30

Deze keer is Brent Blauw de Pupil van de Week. Zou hij ook zoveel doelpunten zien als zijn collega-Pupil van de Week van vorige week? Wie weet.

Laten we Brent even voorstellen. Hij speelt in de JO7-1 en heeft een zeer uitgekiende tactiek om te scoren. O ja, wat dan? Nou, hij speelt zo dicht mogelijk bij de goal van de tegenpartij, zodat hij kan scoren. Dat is slim.

Zijn trainers en leiders zijn Dirk Postma en Richard  Dijkstra. Met JO7-1 gaat het goed, maar dat kun je niet zeggen van zijn favoriete club Feyenoord. Bij deze Rotterdamse club speelt ook zijn favoriete speler: Jan-Arie van der Heijden.

Wij wensen Brent zondag 7 april a.s. heel veel plezier en succes bij de wedstrijd van St.-Anna tegen Oerterp.