Wordt Vrouwen 1 zaterdag 4 mei a.s. kampioen?

1 mei 2019 10:45

Na twee vrije weekenden hervat St.-Anna zaterdag 4 mei a.s. de competitie met een thuiswedstrijd. En het is niet zomaar een wedstrijd. Tegenstander is namelijk naaste concurrent Be Quick uit Dokkum.

Als alles meezit kan St.-Anna na deze wedstrijd het kampioenschap vieren. Wat dient er dan te gebeuren? Allereerst moet St.-Anna zelf winnen van Be Quick. Dan zou laatstgenoemde club uitgeschakeld zijn voor de titel.

Vervolgens blijft er nog één concurrent over: D’Olde Veste ‘54. Wint St.-Anna en lijdt de club uit Steenwijk puntverlies, dan is St.-Anna kampioen.

De wedstrijd op sportpark ‘De Waaie’ begint om 15.00 uur.