Seizoenafsluiter op zaterdag 15 juni a.s.: hebben jullie je al opgegeven?

4 juni 2019 12:45

Aan het begin, begin je gewoon aan het begin, maar aan het einde van het seizoen sluit je af met… De seizoenafsluiter!

Dit jaar is deze, al jaren gezellige, afsluiter op zaterdag 15 juni a.s. op sportpark De Waaie. Meer informatie staat weliswaar uitgebreid op de bijgevoegde poster, maar toch nog even een paar punten eruit gelicht.

Voetbalactiviteiten
Om 16.00 uur begint het ‘Dubbel mixtoernooi’ voor alle pupillen tot en met JO/MO-13.

En als het 17.30 uur is dan komt daar de wedstrijd tussen… Zondag 1/Vrouwen 1 tegen alle pupillen! Deze wedstrijd is in het verleden vaker gespeeld en dat leverde het nodige spektakel op.

Dat is nog niet alles, want om 18.00 uur begint het ‘Dubbelmixtoernooi’ voor alle senioren en junioren.

Vorig seizoen was niet alleen de deelname van het destijds gehouden ‘Ouder-Kind-toernooi’ groot, maar ook voor het ‘Dubbel Mixtoernooi‘ was genoeg animo. Hopelijk is dat dit jaar ook het geval.

Opgeven voor het mixtoernooi kan persoonlijk bij de leden van de activiteitencommissie of mail naar [email protected]

Huldiging
Na de voetbalactiviteiten op de velden is het tijd voor het huldigen van de kampioenen. Dat zal vanaf 19.30 uur plaatsvinden. De spelers en staf van de JO9-1, JO11-1, JO12-2, JO12-3 en Vrouwen 1 worden dan gehuldigd op het talud. Voor deze gelegenheid omgetoverd tot een bordes. Voorgaande edities laten vermakelijke momenten zien: ieder team reageert weer anders als ze op het bordes komen en staan. En ieder team heeft natuurlijk een opkomstmuzieknummer uitgekozen.

Gevraagd: bardienstmedewerkers
Uiteraard is er ook alle gelegenheid voor een glaasje fris, bier, wijn en wat al niet meer en tevens staat ook de barbecue klaar. Voor deze barbecue zijn altijd de vertrouwde vrijwilligers die het vlees bereiden, maar wat betreft het inschenken van de glazen en verkoop van flesjes bier zoeken we altijd vrijwilligers (m/v). Als iedereen nu even een uurtje staat, dan heeft iedereen daarvoor en/of daarna weer volop tijd om zich weer in de gezelligheid te storten. Zou je wel even willen staan als vrijwilliger voor de drankjes, geef je dan op via [email protected]

De muzikale omlijsting is in vertrouwde handen van Vincent Hamstra.

Hopelijk tot zaterdag 15 juni a.s.!