Kledingspreekuur op zowel 21 als 28 juni a.s.

16 juni 2019 15:00

Een paar leden die na dit seizoen stoppen of naar een andere club overstappen hebben inmiddels hun spullen, die eigendom zijn van de club, ingeleverd. Maar nog niet iedereen heeft de spullen ingeleverd.

Ook verzoeken wij de trainers, die na dit seizoen stoppen, en een trainers trainingspak in bruikleen hebben, om dit in te leveren op één van deze avonden.

Degenen die de kleding nog dienen in te leveren krijgen op 21 en 28 juni a.s. de gelegenheid om dit nog te doen. Dit kan van 19.00 - 19.45 uur. Dit geldt vanaf de pupillen tot en met de gestopte seniorenleden.

Alvast bedankt voor de medewerking.