Afscheid Jan Dirk Faber

17 juni 2019 10:45

Als je ergens voor het eerst komt, dan is dat altijd best een beetje spannend. Zo ook mijn eerste training bij de v.v. St.-Anna. Maar gelukkig ben ik fantastisch ontvangen en heb ik mij vanaf het eerste moment thuis gevoeld bij deze club.

De mentaliteit bij v.v. St.-Anna is iets anders dan dat ik altijd gewend was: niemand is belangrijker dan de club.

Hoogtepunten zijn de kampioenswedstrijd thuis tegen Geel Wit en de vrijdagavondtraining voor de wedstrijd tegen FFS (insiders weten waarom). Dieptepunt de degradatie van vorige week waar eigenlijk ook weer een hoogtepunt uit voort is gekomen. Namelijk de terugreis in de bus wat ondanks degradatie één groot feest was. Misschien tekent dat deze club nog wel het meest.

Ik heb vier fantastische seizoenen gehad mede door medespelers, supporters, barpersoneel, bestuur etc. Geweldige feesten gehad en veel nieuwe vrienden gemaakt. Ik wil daarom ook iedereen die dit leest enorm bedanken. De voetbalvereniging St.-Anna heeft er in ieder geval een supporter voor het leven bij

Het ga jullie goed!

Jan Dirk Faber