Vacatures…. Wij hebben jullie nodig!

17 augustus 2019 6:45

Geen enkele club kan zonder vrijwilligers. Natuurlijk is dat een cliché, maar zeker waar. Daarom is deze oproep broodnodig! Hieronder een overzicht van de vacatures die we op dit moment hebben wat betreft vrijwilligerswerk.

De club heeft de volgende vacatures openstaan:

*Jeugdkaderleden
De voetbaltechnischecommissie is op zoek naar jeugdkaderleden voor dit seizoen. We hebben zoveel jeugdteams dat we steeds meer vrijwilligers nodig hebben. Voor meer informatie of aanmelding, mail naar [email protected] of neem contact op met Hans Bootsma (06-10980182).

*Clubscheidsrechters
We hoeven er niet omheen te draaien dat de club op dit moment dringend behoefte heeft aan scheidsrechters. Vooropgesteld: je hoeft echt niet alle weekenden in actie te komen. Dat bepaal je namelijk zelf! Natuurlijk mag je ieder weekend, maar eenmaal in de veertien dagen of eenmaal in de maand is uiteraard geen enkel probleem. Voor meer informatie of je aanmelden als scheidsrechter kan via [email protected] of neem telefonisch contact op met Ronald Riemersma (06-49626976).

*Kantinevrijwilligers
De kantinecommissie is naarstig op zoek naar nieuwe kantinevrijwilligers. Je kunt je opgeven voor kantinedienst voor een paar keer in de maand, eenmaal in de maand, maar ook eenmaal in de twee maanden. Je hoeft bovendien niet per se lid van de club te zijn om kantinedienst te draaien. En wil je graag met een goede kennis of familielid kantinedienst draaien, dan is dat regelen.
Zou je best wel een paar uurtjes in de maand kantinedienst willen draaien of eenmaal in de twee maanden, mail dan naar [email protected] Natuurlijk kun je daar ook terecht voor meer informatie, maar je kunt ook telefonisch contact opnemen met Tjepco Vrieswijk (06-52570413).

*Verslaggever St.-Anna 1
De websiteredactie zoekt vrijwilligers die zo nu en dan een wedstrijdverslag willen schrijven van de wedstrijden van St.-Anna 1 op zondag. De verslagen worden op de site geplaatst en naar de Bildtse Post gestuurd. Om misverstanden te voorkomen: je hoeft niet van iedere wedstrijd een verslag te schrijven, want hiervoor wordt een schema opgesteld.
Belangstelling hiervoor of wil je eerst meer informatie, stuur dan een e-mail naar [email protected] of neem contact op met Jan K. de Groot (06-25503288).

*Medewerker programmaboekje
Om de twee weken speelt het eerste elftal thuis en wordt er een programmaboekje uitgegeven. En een programmaboekje dient van inhoud te worden voorzien. Dit gebeurt nu noodgedwongen door één persoon en daarom zijn meerdere vrijwilligers gewenst.
Heb je hiervoor belangstelling of wil je vrijblijvend informatie opvragen, mail dan naar [email protected] of neem contact op met Jan K. de Groot (06-25503288).

*Verkopers programmaboekjes en entreekaartjes
Ook zijn er vrijwilligers, zowel senioren als junioren zijn, nodig voor het verkopen van de programmaboekjes en entreekaartjes bij thuiswedstrijden van het eerste. Dit is van 13.15-14.10 uur. Ook hiervoor geldt dat je niet iedere thuiswedstrijd hoeft, omdat het rouleert. Dus die paar keer in het jaar is zeker te doen, toch? Belangstelling? Stuur een mail naar Bestuur@vvstanna of neem telefonisch contact op met Ronald Riemersma (06-49626976).

*Websiteredacteuren
De laatste jaren worden de nieuwsfeiten voor het overgrote deel door één persoon op onze website gezet. Het zou mooi zijn als hij assistentie krijgt van iemand die het leuk vindt om berichten te schrijven en de taal aardig onder de knie heeft. Het mooie aan deze functie is niet alleen dat iedereen jouw berichten leest, maar dat je het ook allemaal thuis kunt doen. Heb je hiervoor belangstelling of wil je meer informatie, neem dan contact op met de websiteredactie. Het e-mailadres is [email protected] of neem contact op met Jan K. de Groot (06-25503288).