De presentatiegids wordt zondag 22 september a.s. gepresenteerd

15 september 2019 12:00

Voor het zevende achtereenvolgende jaar brengt onze club een presentatiegids uit. En net als de voorgaande edities is de sponsorcommissie hierin de initiatiefnemer.

In deze editie zijn er sponsorreportages over de bedrijven Meijer Metal en Giesing en zn. Ook zijn er interviews met Jari Braaksma van St.-Anna 1 en Miranda Blauw, tot en met vorig seizoen speelster van Vrouwen 1. Maar er zijn meer vraaggesprekken. Met… Ho, stop! We willen namelijk niet alles prijsgeven. Die kaarten houden we nog even tegen de borst…. Maar dat het veel interviews zijn, willen we alvast verklappen.

Alle leden, donateurs (mits € 15,00 betaald) en sponsoren ontvangen de presentatiegids. Deze worden bezorgd door veel oud-bezorgers van het ter ziele gegane clubblad ‘De Treffer’, maar er zitten ook nieuwe bezorgers bij. Geweldig dat zij dit willen doen.

Het eerste exemplaar wordt op zondag 22 september a.s. na afloop van de competitiewedstrijd van St.-Anna tegen Renado aangeboden aan…