Geen trainingen op woensdagavond 18 september a.s.: workshops voor jeugdtrainers

16 september 2019 15:00

Woensdagavond 18 september a.s. is er een bijscholingsavond voor alle trainers van onze vereniging en zijn er na 18.00 uur geen trainingen meer.

Tijdens deze informatiebijeenkomst gaat het om de volgende workshops:
• Techniektraining onderbouw: “leeftijd specifieke kenmerken.”
• Effectief & Efficiënt trainen: “organisatie en oefenvormen.”

Alle workshops worden verzorgd door verschillende jeugdtrainers van SC Cambuur. Zij delen hun kennis met de aanwezige amateurverenigingen.

Locatie: vv Sint Annaparochie
Sportpark: “De Waaie”, Statenweg 2 9076 DS

Dus draag jij voetbal en de ontwikkeling van de jeugd een warm hart toe, wacht dan niet langer en meld je aan voor deze workshop! Dit kan door een mail te sturen naar [email protected]. In de mail graag de naam van de vereniging en de namen van de aanwezige personen. De aanmeldingstermijn loopt tot en met vrijdag 13 september a.s.

Met vriendelijke groet,

SC Cambuur