Kinderspeurtocht ‘Hel van het noorden’ op vrijdag 11 oktober a.s.

17 september 2019 19:15

Tjeetjemeneetje! Wat? gaan gaan wij nou weer doen? Vrijdag 11 oktober a.s. om 19.00 uur is er de kinderspeurtocht door de ‘Hel van het noorden’.

Zit je op de basisschool en lijkt het je leuk om weer mee te doen aan de jaarlijkse speurtocht in, boven, onder en rond ons mooie dorp, geef je dan snel op via [email protected]

Ook vragen wij ouders en begeleiders hun op te geven, zodat alle kinderen weer veilig de finishlijn halen. Dit jaar moet je ook even je fiets meenemen (met fietsverlichting).

Iedereen is welkom en je hoeft dus niet lid te zijn van een bepaalde vereniging of club.

Tot dan, als je durft… Trouwens het kost weer helemaal niks en het is ook nog eens gratis!